Reseller hosting – strategii de fidelizare clienti

Atentia sporita asupra clientilor este una din parghii pentru o afacere de reseller hosting de succes. In orice afacere, factorul cheie este pastrarea clientilor existenti si in timp, cresterea portofoliului din recomandarile acestora.

Acelasi lucru este valabil si pentru gazduirea reseller. De regula, resellerii se concentreaza mai mult pe strategii de margeting, pe captarea de noi clienti decat pe infrastructura si suport, lasand aceste lucruri in seama furnizorului direct de gazduire. Din pacate, majoritatea furnizorilor de servicii uita sa se axeze si pe clientii existenti, sa-i loializeze.

Iata cateva strategii eficiente pentru a fideliza clientii existenti:

Ofera servicii nevoilor necunoscute

Este important sa tratezi personalizabil fiecare client in parte. Acestia apreciaza efortul ca ai verificat in dea-aproape site-ul lor si le oferi o solutie avantajoasa de care ei nu stiau ca au nevoie. De exemplu, le poti explica importanta unui certificat SSL si care sunt avantajele pentru website-ul lor.

Este important sa discuti periodic cu clientii, sa le oferi solutii si oportunitati cu privire la modalitatile de eficientizare a afacerii lor online. Ajuta-i sa identifice eventualele consecinte ale deciziei sau ale lipsei de indecizie.

De asemenea, in caliate de reseller hosting, poti oferi in prealabil servicii de administarre website si retele sociale, email marketing sau orice alte nevoi au acestia iar tu ai competentele necesare de a le oferi solutia potrivita.

Prioritizeaza serviciul suport clienti

O abordare proactiva a clientului, sa se simta ca este direct abordat si nu printr-un mesaj automat, este un element cheie pentru a-l fideliza. Este important sa oferi clientului tot suportul de care are nevoie, si de a-l indrepta spre solutii potrivite, chiar daca tu nu i le oferi – ii poti oferi cel putin un sfat.

De asemenea, inainte de reinnoirea serviciului, poti analiza contul sau pentru a-i oferi sugestii de upgrade sau addon-uri care i-ar aduce un plus de satisfactie. Client multumit inseamna pentru tine, in calitate de reseller hosting, cresterea vanzarilor.

Atata timp cat poti asigura servicii continue, fara intreruperi, clientii sunt multumiti si nu vor cauta alternative.

De asemenea, poti permite clientilor sa stie ca ai in spate parteneri stabili, pentru a creste increderea. Asigura clientii ca au asistenta tehnica non stop, ca beneficiaza de cea mai solida infrastructura si ca serviciilor lor for fi functionale in permanenta, fara sa memoreze data de reinnoire a acestora.


Lasa un mesaj