SEO – recomandări pentru a scrie conținut optimizat pe blog

continut optimizat

Scrierea de conținut nou și original pe blog cu scopul de a fi indexat în motoarele de căutare pentru a genera trafic, poate fi o reală provocare pentru mulți proprietari de site-uri. Tocmai din acest motiv, pentru că este o sarcină destul de dificilă, mulți apelează la agenții SEO, specializate în acest domeniu.

Iată câteva sfaturi utile despre cum poți scrie conținut original și calitativ din toate punctele de vedere pe blogul site-ului tău, indiferent că este vorba de un site de prezentare, magazin online cu secțiune de blog sau chiar un blog pe o anumită nișă:

Atenție sporită pe nevoile utilizatorului

Cel mai important aspect este să creezi conținut unic dar relevant pentru cititorii blogului tău. Trebuie să le oferi exact ce au nevoie, să oferi mesaje pline de informații utile. Scopul conținutului este de a învăța cititorii despre un anumit subiect.

Alegerea cu grijă a cuvintelor cheie

Setarea cuvintelor cheie pentru conținut este o modalitate reală de a urca în clasamentul motoarelor de căutare. Cuvintele cheie setate sunt acele cuvinte relevante pe care utilizatorii le caută când doresc să obțină o informație despre un anumit subiect. Acestea trebuie introduse natural în text și trebuie utilizate cu o anumită densitate pentru a obține scorul SEO potrivit.

Sunt numeroase instrumente online care te ajută să identifici cuvinte cheie relevante și densitatea acestora în funcție de numărul de cuvinte per articol, specifice pentru domeniul tău de activitate.

Conținut periodic și lungime potrivită

O postare bună nu este suficientă pentru a capta cititorii și pentru a-i motiva să revină. Trebuie articole și postări periodice, cel puțin 1-2 pe săptămână, pentru a stârni interesul. De asemenea, lungimea textului este recomandată a fi între 300 și 900 de cuvinte. Articol mai scurt e prea puțin, nerelenant pentru SEO, iar mai lung va plictisi cititorul și-și va pierde interesul.

Cea mai bună modalitate este de a scrie toate informațiile utile, însă să respecți aceste criterii limitative.

Titlu bun și captivant

Titlul este ceea ce-i va atrage pe utilizatori să intre sau nu pe site. Trebuie să fie scurt dar concis și, de preferință, să includă cuvântul cheie.

Pentru o bună indexare, este bine să ai un link intern și unul extern pe anumite cuvinte din cadrul articolului și să nu mai ai același cuvânt chei utilizat pentru un alt post. Pentru fiecare postare, adaugă o imagine redenumită cu cuvântul cheie.

În final, adaugă un text descriptiv, care va apărea în motorul de căutare, imediat sub link-ul de acces. În cele din urmă, personalizează conținutul, astfel încât să fie abordabil și prietenos.

Aceste sfaturi utile te pot ajuta să redactezi conținut relevant pentru Google și pentru cititorii blogului tău, ajutând la promovare organică și la creșterea poziției în clasament, din punct de vedere SEO.

 

 


Lasa un mesaj