Sfaturi pentru a obtine conversii din landing page

Landing page sau pagina de destinatie e pagina de introducere in site-ul web. De obicei aceasta pagina este o pagina autonoma, distincta de orice alta pagina de pe site si care are un scop unic si bine concentrat.

Singurul scop al unei pagini de destinatie e de a transforma vizitatorii in clienti activi. Aceasta pagina va permite sa faceti oferte, sa oferiti informatii despre produse, sa faceti o tranzactie sau sa realizati inscrieri la un concurs sau incercari gratuite de produse, doar in schimbul transmiterii unor date de contact. Pare simplu sa obtineti conversiile, nu-i asa?

Ganditi-va la faptul ca oamenii care va viziteaza site-ul, nu sunt intotdeauna dispusi sa achizitioneze ceva, insa prin aceasta pagina, va fi mult mai usor de convins un potential client ca merita sa ofere date personale in schimbul a ceea ce aveti de oferit. Doar de voi depinde cum valorificati potentialul acestei pagini. Cand incepeti sa va faceti strategia de optimizare, ganditi-va la emotiile pe care doriti sa le experimenteze vizitatorii.

Poate pare a fi simplu de dezvoltat aceasta pagina, insa o sa va spun cateva mici trucuri care fac diferenta, deoarece aceasta pagina are un rol important in cresterea ratei conversiilor si trebuie sa o tratati ca atare.

Keep it short and simple – Un text mai scurt si mai specific, va fi mult mai usor de inteles si va prezenta beneficiile mult mai rapid. Nu va doriti un vizitator confuz care nu reuseste sa inteleaga ce cauta pe acea pagina. Trebuie sa va concentrati pe eliminarea inutilului de pe pagina. Nu va pierdeti in detalii irelevante, aveti doar cateva secunde la dispozitie pentru a le atrage atentia.

Utilizati testimoniale video – testimonialele desi sunt des abordate, nu intotdeauna transmit esentialul. Testimonialele trebuie vazute ca o validare si mai ales ca o dovada de incredere. Potentialii clienti trebuie sa se regaseasca in video si sa empatizeze cu mesajul transmis. Trebuie sa reusiti sa le starniti interesul din prima clipa, tocmai de aceea va sfatuiesc sa puneti testimonialele in partea de sus a paginii.

Folositi video-uri cu redare automata, dar fara sunet – Lasati la decizia potentialului client daca doreste sau nu sa adauge sunetul, deoarece acest lucru depinde de mediul in care se afla. Ultimul lucru pe care il doriti e ca un potential client sa va parasesca pagina. Utilizati subtitrari si atrageti atentia cat mai repede posibil, dar oferiti-i optiunea de a decide daca doreste sunet sau nu.

Anticipeaza intrebarile pe care le vor avea folosind o sectiune de intrebari frecvente. Oamenii cauta raspunsuri la probleme, atunci asta trebuie sa le oferiti. Oricine are o intrebare la un moment dat va cauta sa i se raspunda cu o solutie concreta. Uneori raspunsurile primite ii pot face mai mult decat interesati, ii poate impulsiona sa ia o decizie la care nu va asteptati.

Oferta trebuie sa fie atractiva si clara, sa fie primul lucru care capteaza atentia vizitatorului. Oferta trebuie sa fie vizibila si trebuie plasata in partea de sus a paginii dar si la baza paginii. Vizitatorii trebuie sa fie convinsi ca au ajuns in locul potrivit si conversia sa vina ca si un raspuns la rezolvarea problemelor. Oferiti-le motive sa ramana, faceti o prima impresie excelenta.

Pentru ca paginile voastre de destinatie sa aduca rezultatele dorite si sa obtina conversiile, trebuie sa tineti cont de aceste sfaturi. Asigura-te ca aplici cateva strategii si le testezi pana cand o sa gasesti ceva potrivit pentru afacerea ta.

Nu exista niciun dubiu, traim intr-o era conectata digital si e absolut necesar sa ne adaptam strategiile in asa fel incat sa atragem cat mai multi clienti, prin toate mijloacele posibile. O pagina de destinatie bine optimizata este egala cu o afacere de succes.

 

Lasa un mesaj