Sfaturi pentru a beneficia de cel mai bun suport tehnic

suport tehnic

Atunci când oferiți produse sau servicii online și clienții se blochează din cauza unor probleme tehnice, cu siguranță prima opțiune e de a apela la echipa de suport tehnic.

Instalarea, configurarea, erorile legate de utilizator, erorile tehnice sau orice alte probleme conexe ar putea cauza agitație clienților. Dacă aceste probleme nu sunt rezolvate de către experți profesioniști în tehnologie, atunci experiența utilizatorului scade, ceea ce este nesănătos pentru organismele de afaceri. Site-urile care rămân în urmă sunt adesea consecința asistenței slabe sau inexistente.

Atunci când vă cumpărați un plan de găzduire web, indiferent de tipul de găzduire web la care vă abonați, veți avea nevoie de suport tehnic. Indiferent de modalitatea prin care contactați suportul, problemele pot fi gestionate. Fie prin email, chat live sau apeluri telefonice, experții în tehnologie trebuie să fie dispuși să ofere cea mai bună asistență și să nu permită ca problemele să vă afecteze negativ utilizatorii.

Studiile arată că 40% dintre deținătorii de business-uri online sunt mai înclinați să plătească mai mult pentru asistență tehnică de calitate. După cum bine știți, baza prezenței online e găzduirea web, iar 80% dintre companii renunță la un serviciu de găzduire web dacă nu le îndeplinește așteptările și din cauza unui sprijin tehnic redus sau inexistent. În perioade de criză, asistența fiabilă face diferența pentru un website și poate atenua problemele.

Nu există nicio gazdă web care să vă poată oferi un serviciu 100% fiabil și performant, rezistent la erori. Capacitatea echipei de asistență tehnică de a livra cele mai bune servicii și de a îndeplini promisiunile gazdei, este ceea ce diferențiază un serviciu de găzduire web ineficient de unul cu adevărat profesionist. Suportul tehnic de calitate stimulează alegerile clienților și îmbunătățește experiența de găzduire web.

Pentru a genera venituri excelente, aveți nevoie de un site web funcțional, produse și servicii bune și o campanie de marketing puternică. Cu toate acestea, suportul tehnic slab vă poate rupe experiența de găzduire web, care este coloana vertebrală a site-ului dvs. web. Indiferent cât de puternice sunt celelalte componente (produs / servicii și campanii de marketing), dacă echipa de asistență a site-ului dvs. web nu este la înălțime, aceasta va avea un impact direct asupra veniturilor dvs.

Utilizatorii web doresc site-uri rapide și receptive, fiind de datoria unei echipe profesionale de suport tehnic să fie întotdeauna la dispoziția clienților dacă website-ul experimentează timpi de inactivitate sau nefuncționare. Deseori pot apărea probleme de securitate, în fiecare zi apar noi amenințări și dacă nu beneficiați de suport tehnic de calitate, orice lacună din securitatea site-ului dvs. vă poate distruge afacerea.

Cum să beneficiați de cel mai bun suport tehnic?

Verificați în primul rând, dacă problema a survenit din cauza dvs. și dacă nu o puteți soluționa fără ajutor. Este posibil ca un software de securitate să vă blocheze site-ul, sau să vă fi deconectat routerul, verificați conexiunea la internet, închideți și redechideți browserul de pe care accesați. După ce ați eliminat aceste posibilități, veți dori să verificați dacă e o problemă de hosting.

– Dacă sursa problemei nu e una la nivel de sistem, poate ar trebui să vă puneți următoarele întrebări:

Ați uitat să efectuați o plată?

Ați făcut recent o modificare a nameserverelor?

Domeniul dvs. a expirat?

Documentați-vă înainte despre problema survenită și cu siguranță veți știi să o explicați experților tehnici, iar acest lucru îi va ajuta să găsească o soluție cât mai rapidă.

– Următorul pas constă în contactarea suportului tehnic dacă problema încă persistă. Puteți face acest lucru prin intermediul livechat-ului, telefonic sau prin ticketele de asistență. Dacă sunteți client MxHost puteți face acest lucru direct din contul de client. Dacă din anumite motive nu vă puteți conecta la contul dvs. încercați să ne contactați prin celelalte modalități disponibile. Includeți descrierea detaliată a problemei și metodele prin care ați încercat să o remediați.

Echipa de suport MxHost încearcă să răspundă solicitărilor în cel mai scurt timp, însă asta nu înseamnă că problema va fi rezolvată în acel moment. Fiți pregătiți să răspundeți la întrebări sau poate chiar și să efectuați căteva sarcini. Suportul tehnic este un efort de echipă, trebuie să cooperați și să rămâneți calmi indiferent de problemă.

Cu o super echipă de suport tehnic în spate, nu vă veți face griji că problemele site-ului dvs. web nu vor putea fi rezolvate. Găzduirea web se află în centrul funcționării site-ului dvs. web și o bună asistență tehnică garantează performanța acestuia. Începeți să faceți din asistența tehnică o prioritate în afacerea dvs. Asistența tehnică este un element critic al experienței generale a utilizatorilor pentru companiile bazate pe produse și/sau servicii.

Lasa un mesaj