Site-ul tau poate gestiona traficul intens?


Indiferent de sistemul de găzduire, atunci când traficul site-ului crește, pot apărea probleme cu timpul de încărcare. Obținerea de trafic pe site și vizitatori cât mai mulți este visul oricărui proprietar de site web.

Poate sunteți entuziasmați știind că aveți trafic pe site, deoarece traficul vă aduce vizitatori și potențiali clienți, însă poate fi și un lucru rău dacă site-ul dvs. nu poate face față și nu funcționează. Timpii de nefuncționare sunt la fel de gravi ca și un design slab sau un site lent.

În primul rând, trebuie să învățați să preziceți aceste creșteri accentuate ale traficului site-ului web. Pot fi buni indicatori ai performanței, însă impactul pe care îl poate avea creșterea traficului dacă nu sunteți pregătiți poate fi costisitor pentru afacerea dvs. online.

Numerele de la o lună la alta oferă o înțelegere a profilului de bază al traficului: scăzut, moderat sau ridicat. Aceste valori oferă, de asemenea, informații despre potențialele tendințe, tipare și sezonalitate, deoarece traficul lunar se poate modifica în funcție de multe variabile, inclusiv campanii de marketing, clasamentele motoarelor de căutare și condițiile pieței.

Dacă site-ul dvs. nu este pregătit să suporte o creștere a popularității, o creștere pe termen scurt a traficului ar putea provoca daune pe termen lung și optimizării motorului dvs. de căutare (SEO). Traficul ridicat poate avea, de asemenea, un impact imediat asupra experienței utilizatorului, dacă site-ul web nu poate gestiona tot traficul, acesta poate încetini până la accesarea cu crawlere sau, mai rău, se poate prăbuși.

Dacă magazinul dvs. devine atât de aglomerat încât „browserele” depășesc numărul clienților plătitori, puteți întâmpina probleme. Dacă se întâmplă acest lucru, clienții dvs. plătitori pot pleca și merge la concurenții dvs. Persoanele care vă vizitează site-ul pentru prima dată pot ajunge la concluzia că site-ul dvs. este lent și cu probleme.

Un volum mare de trafic este o creștere neașteptată, care este semnificativ mai mare decât valoarea inițială și se abate de la tendința așteptată. Practic, dacă primiți mai multe accesări decât vă așteptați, acesta este un volum mare de trafic pentru site-ul dvs. particular. Acest tip de trafic intens crește povara pe serverele site-ului dvs. În loc să valorificați traficul crescut, acum obțineți mai puține conversii decât v-ați aștepta într-o zi obișnuită. O creștere dramatică a traficului poate chiar să depășească lățimea de bandă alocată. În funcție de planul dvs. de găzduire, acest lucru poate duce la costuri suplimentare. S-ar putea să fie nevoie să vă actualizați planul de găzduire, pentru a face față cererii crescute.

Prin urmare, ce trebuie să faceți pentru a evita aceste situații?

1.Când vă alegeți planul de găzduire web, trebuie să fiți atenți dacă serverul web poate gestiona traficul web. Chiar dacă alegeți să începeți cu o soluție partajată, trebuie să conștientizați că toate resursele, inclusiv memoria și viteza de procesare sunt partajate pe acel server. Iar dacă unul dintre site-uri obține mult trafic pe site atunci celelalte site-uri vor fi afectate, deoarece resursele vor fi extrase.

Pentru a vă asigura că site-ul poate gestiona traficul va trebui să alegeți o soluție de mijloc și anume un VPS care se aseamănă cu un server dedicat și diferența dintre un server partajat este că un VPS este împărțit în așa fel încât fiecare site are o porțiune de resurse alocate exclusiv. Dacă un site web de pe server primește o creștere a traficului atunci celelalte site-uri nu vor fi afectate și nu vor experimenta încetiniri ale traficului.

2.Dacă tot se întâmplă să vă confruntați cu probleme, soluția este să vă optimizați site-ul – limitarea în utilizarea temelor și a șabloanelor care conțin imagini si videoclipuri poate fi o bună practică pentru a nu încetini semnificativ site-ul. Cu cât dimensiunea fișierului este mai mare, cu atât vor lua mai mult timp pentru a reda pe o pagină. Un site web slab se va încărca mai repede, chiar și în perioade de trafic intens.

Imensa comunitate de teme și pluginuri este unul dintre cele mai mari puncte forte ale WordPress. Cu toate acestea, temele și pluginurile slab concepute și întreținute vă pot umple site-ul web cu cod inutil. Acest lucru poate degrada performanța site-ului dvs. web și poate face mai dificilă gestionarea volumelor mari de trafic.

3.Instalați un plugin de cache. Memorarea în cache este un aspect important al îmbunătățirii vitezei site-ului, deși este unul dintre cele mai trecute cu vederea. Pe scurt, cache-ul creează versiuni HTML statice ale conținutului site-ului dvs. web. Acest lucru reduce numărul de ori pe care WordPress trebuie să solicite conținut, ceea ce vă poate ajuta site-ul să gestioneze traficul intens.

Plugin-uri precum W3 Cache vor ușura presiunea pe care traficul o exercită asupra serviciului dvs., asigurându-se că conținutul este redat în browserele lor cât mai repede posibil. Unele pluginuri vă permit să minimizați și să comprimați fișierele HTML, JavaScript și CSS de pe site-ul dvs. WordPress. Instrumente precum SEO Site Checkup vă pot ajuta să determinați dacă cache-ul este activat pe site-ul dvs.

4.Efectuați controale regulate de conținut. Chiar și cu cele mai bune eforturi, volume excepționale de trafic pot duce la creșterea timpilor de încărcare în unele scenarii. Odată ce site-ul dvs. se încarcă, veți dori să oferiți vizitatorilor o experiență perfectă, pentru a combate orice impresii negative pe care le au asupra site-ului dvs. web. Pentru a vă asigura că oferiți cea mai bună experiență posibilă, este o idee inteligentă să efectuați audituri regulate de conținut. Examinând conținutul site-ului dvs. web, puteți identifica adesea probleme mai mici care pot avea impact asupra experienței vizitatorilor, inclusiv broken links.

În timp ce efectuați auditul de conținut, puteți căuta, de asemenea, oportunități pentru a vă face conținutul mai atrăgător. Un site web lent va funcționa întotdeauna împotriva dvs., dar conținutul de calitate poate contribui pozitiv la valorile cheie, cum ar fi rata de respingere și timpul petrecut pe site-ul dvs.

Companiile mici au de obicei bugete mai stricte, ceea ce înseamnă că principala lor motivație este găsirea unui plan accesibil. Știm că găzduirea partajată este o alegere populară pentru multe start-up-uri și companii mici și dacă volumul de trafic este constant, atunci se vor satisfice nevoile site-ului și cu aceste planuri în care se partajează resursele serverului. Cu toate acestea, dacă site-ul dvs. are o creștere a traficului, este posibil să vă luptați pentru a accesa resursele de care aveți nevoie pentru a face față acestei cereri crescute.

Nu contează câți vizitatori sau clienți fideli aveți. Este nevoie doar de o perioadă de nefuncționare pentru a strica încrederea pe care au avut-o în afacerea dvs. Deci, care este cea mai bună strategie pentru a menține oamenii pe site-ul dvs.? Furnizorul dvs. de găzduire joaca un rol semnificativ în a vă ajuta să gestionați volume mari de trafic. Pentru cele mai bune rezultate, vă recomandăm un furnizor flexibil de găzduire, care oferă o serie de planuri și vă oferă opțiunea de a face upgrade temporar în perioadele de trafic intens.


Lasa un mesaj