HelpDEZk

HelpDEZk este un software puternic care gestionează cererile și solicitările. Dispune de toate caracteristicile necesare pentru un flux și control complet de lucru, pentru gestionarea eficientă a tuturor proceselor implicate în executarea serviciilor.

HelpDEZk poate fi folosit în cadrul unei companii pentru a oferi suport clienților, având abilitatea de a păstra istoricul și procesele de logare prin mai multe etape. Ecranizarea HelpDEZk este simplă și intuitivă, accesibilă pentru orice utilizator. Este scris în limbajul PHP, cu MVC și folosește template-uri SMARTY. Pentru Javascript se utilizează JQUERY.

Caracteristici avansate :

Este scris în limbajul PHP, cu MVC și folosește template-uri SMARTY. Pentru Javascript se utilizează JQUERY
Posibilitatea de atașare fișiere
Răspuns flexibil din partea administratorului
Notificare email
Management SLA
Baze de date cu cunoștințe pe categorii
Satisfacția clientului – solicitare de a acorda o notă de calitate
Integrare IMAP, Pop 3, AD și Open LDAP
Cereri deschise prin email
Posibilitatea de a descărca fișiere
Posibilitatea de cronometrare ore lucrate
Alerte
Multe altele…

Poți instala HelpDEZk automat și gratuit, direct din cPanel, de la meniul Softaculous.