osTicket

osTicket este un sistem open-source de asistență pentru tikete, folosit în intreaga lume. El integrează perfect sondajele create prin intermediul email-urilor și a formularelor, într-o interfață web multi-user, simplă și ușoară.

Cu osTicket este ușor de gestionat, organizat și arhivat toate cererile adresate suportului cât și răspunsurile într-o singură zonă, în timp ce acesta oferă clienților capacitatea și responsabilitatea pe care o merită. osTicket este o alternativă atractivă pentru sistemele de asistență complexe și scumpe.

Caracteristici :

Utilizat pe scară largă
Interfață web pentru mai multi utilizatori
Ușor de gestionat
Organizează și arhivează toate cererile adresate suportului
Simplu, ușor, de încredere
Open-source
Răspuns automat la tikete și răspunsuri predefinite
Note interne pentru personalul de asistență
Subiecte de ajutor pentru tikete
Atribuire de tichete sau transferul lor
Istoric al acțiunilor

Poți instala osTicket automat și gratuit, direct din cPanel, de la meniul Softaculous.