Support Incident Tracker

Support Incident Tracker sau SiT este o aplicație web open-source bazat pe PHP și MySQL, pentru urmărirea apelurilor de suport tehnic și emailuri, cunoscute sub denumirea de help-desk. Se pot gestiona cu ușurință contactele, site-urile, tichetele de suport și alte solicitări, dintr-un singur loc. Se poate trimite email direct către Support Incident Tracker și atașa fișiere.

Caracteristici :

Software licențiat GNU
Ușor de intalat și folosit
Partajare tichete
Activarea de priorități
Notificare email
Baza de date de cunoștințe
Autentificare pentru fiecare personal și client
Listă de sarcini
Bază de date de contacte clienți
Integrare LDAP
Diverse teme
Tablou de bord
RSS feed
Căutare rapidă
Raportări
Template-uri personalizabile
Suport în mai multe limbi
Folosește XHTML 1.0 valid
Extensibil prin plugin-uri
Multe altele…

Poți instala Support Incident Tracker automat și gratuit, direct din cPanel, de la meniul Softaculous.