Strategii si implementari SEO pentru anul 2015

Seo este in permanenta schimbare, precum noi tendinte si noi strategii de dezvoltare. De fapt, este evident ca SEO va fi mereu intr-o continua schimbare si dezvoltare.

Potrivit specialistilor, doar in 2014 au intervenit peste 13 modificari in algoritmul de calcul Google, care sunt cele mai notabile si cele mai discutate insa, de fapt, in spate, se produc modificari poate chiar zilnice.

Din acest motiv, site-ul dvs. trebuie sa se adapteze constant noilor modificari, cel putin pentru a va mentine pozitia daca nu pentru a creste in topul cautarii organice. Conform specialistilor SEO, anul 2015 vine cu o serie de noi implementari pentru strategie mai puternica. Iata ce este recomandat sa imbunatatiti:

Optimizati traficul pentru device-urile mobile

Statistici in 2012 preziceau ca in 2014 traficul de pe device-uri mobile il va depasi pe cel de pe calculatoare si acest lucru s-a dovedit a fi adevarat. In prezent, sunt mai multe device-uri mobile decat calculatoare iar in 2015 se preconizeaza ca, la nivel mondial, numarul smarphone-urilor va depasi numarul populatiei globale. Deoarece Google sustine ca isi doreste in permanenta sa imbunatateasca experienta utilizatorului, a inclus o optiune numita “mobile friendly”. Prin intermendiul acesteia, puteti testa daca site-ul dvs. corespunde cerintelor Google. Testeaza sa vezi daca site-ul tau se poate accesa de pe mobil, cu testul mobile friendly.

Pentru ca site-ul dvs. sa fie in tendintele actuale si sa fie disponibil de accesat si de pe mobile, este necesar ca acesta sa fie responsive. Acest lucru inseamna ca aveti nevoie de imbunatatiri si de un nou design.

Acordati mai multa importanta pentru Social-media

La inceput, retelele de socializare erau folosite doar pentru a distribui continutul, insa acum, a devenit un adevarat canal de marketing si servicii clienti. Este foarte important sa aveti pagini pe cel putin 2-3 retele de socializare pentru a posta in permanenta noutati si continut noi, oferte sau promotii. La fel de important este insa sa aveti o pagina de Google+ special creata pentru afacerea dvs., deoarece continutul se indexeaza mult mai bine in cautarea organica Google.

Mai nou, Google tine cont in ceea ce priveste SEO de numarul de vizualizari a continutului, de numarul de like-uri si share-uri. Mai mult, prin share-ul continutului postat pe retelele de socializare, aveti sanse mai mari de a castiga link-uri externe care sunt benefice pentru SEO.

De asemenea, prin intermediul retelelor de socializare atrageti noi potentiali clienti, ceea ce duce la cresterea vanzarilor si, implicit, a profitului.

Includeti cuvinte cheie si expresii specifice 

Daca pana nu demult se puteau adauga cuvinte cheie generale pentru ceea ce reprezinta afacerea dvs., odata cu cresterea numarului de site-uri la nivel global, acest lucru nu mai este posibil. Din acest motiv, trebuie sa va ganditi foarte bine ce anume cauta utilizatorul cand trebuie sa va gaseasca in primele pozitii organice.

Adaugati continut nou in permanenta

Indiferent de tipul afacerii, incercati sa adaugati mereu continut nou. In cazul unui blog acest lucru este de la sine inteles, daca aveti un site de prezentare, incercati sa postati mereu ceva nou legat de afacerea voastra. In cazul unui magazin online, adaugati tot timpul o scurta descriere a produsului pe care doriti sa il comercializati. Continutul distribuiti-l in permanenta pe retelele de socializare. Totodata, incercati sa adaugati continut prin care sa va educati potentialii clienti prin intermediul informatiilor asupra serviciilor sau produselor pe care doriti sa le vindeti.

Optimizare si pentru alte motoare de cautare

In 2015 se preconizeaza ca si alte motoare de cautare vor incepe sa ia amploare si sunt multe speculatii ca acest lucru chiar va fi posibil, precum Yahoo sau Bing. De exemplu. Firefox a semnat recent cu Yahoo, iar asta inseamna ca browser-ul Mozilla va avea setat implicit motorul de cautare Yahoo. De asemenea, se speculeaza ca Yahoo si Bing incearca sa obtina o colaborare cu Safari si, se pare, ar castiga teren in fata Google.

Asadar, avantajul mai multor motoare de cautare inseamna pentru site-ul dvs. mai mult trafic si, prin urmare, mai multe vizite, vanzari si profit.

Echipa Mxhost sustine dezvoltarea tuturor afacerilor online si contribuie cu servicii ce pot ajuta la imbunatatirea optimizarii SEO, precum crearea unor site-uri responsive pentru device-urile mobile.

  • Semprom says:

    Multe dintre informatiile prezentate se vor pastra si in 2016. Anul este preconizat ca motoarele de cautare, in special Google, va lua in considerare foarte mult semnalele din social-media. Foarte informativ articolul.

Lasa un mesaj