Sugestii pentru a scrie continut relevant pe site

Scrierea de continut pe paginile website-ului tau poate deveni o adevarata problema. Aici intervin intrebarile de cat de des sa mentionezi cuvintele cheie, cat continut trebuie sa ai, cat de des trebuie sa scrii si asa mai departe. Fii fara grija, nu esti singura persoana care se confrunta cu acest lucru, indiferent de domeniul de activitate. Daca iti stabilesti cateva trucuri pe care sa le urmaresti, situatia poate deveni mult mai simpla.

Scrie continut relevant si convingator

Google sugereaza si sustine ideea de a scrie continut relevant pe site. Dar ce inseamna exact acest lucru? Concret, sa scrii despre lucruri care merita citite. Gandeste-te la potentialii vizitatori ai site-ului si ce si-ar dori ei sa citeasca. Un exemplu ar putea fi sa scrii despre istoria unui anumit topic sau un subiect interesant pe o anumita tema. Un alt exemplu de continut relevant ar putea fi articolele de stiri si noutati de actualitate.

Creeaza continut unic

Daca iti doresti ca vizitatorii site-ului sa citeasca ceea ce scrii, nu doar sa deschida pagina, atunci trebuie sa scrii continut unic si original. Degeaba scrii despre un lucru, fapt sau subiect care a fost deja abordat de concurenta, pentru ca impactul nu va mai fi acelasi cu un subiect nou. Cu atat mai putin sa copiezi continut de pe alte site-uri. Nu doar ca vei scadea increderea vizitatorilor, dar Google iti va penaliza site-ul pentru continut duplicat.

Foloseste cuvintele cheie

Cuvintele cheie sunt acele sintagme pe care cineva le-ar putea introduce in interogarea motoarelor de cautare, in urma careia va fi afisata pagina website-ului tau. In general, recomandarea este de a introduce 1-2 cuvinte cheie la 100 de cuvinte de continut. De exemplu, daca ai un magazin online de carucioare copii, atunci cuvantul cheie ar putea fi chiar carucioare copii, in loc de carucioare in care poti sa plimbi copiii in parc. De asemenea, intr-un articol, cuvantul cheie ar trebui introdus in titlu, primul paragraf, continut si ultimul paragraf.

Scrie continut suficient

Un continut, un articol de exemplu, trebuie sa contina minim 300 de cuvinte, pana la 700. Desigur, cu cat mai mult continut, cu atat mai bine pentru indexarea in motoarele de cautare. Totusi, a scrie atat de mult poate fi dificil. De aceea, nu trebuie sa scrii atat de mult din prima, ci poti sa imparti subiectul pe cateva perioade de timp, sa-l finalizezi si ulterior sa-l postezi. De asemenea, poti face un mix de continut cu fraze, imagini sau vide explicite pentru ceea ce scrii. Aceasta prctica este mult mai accesibila vizitatorilor, deoarece este mai usor de citit.

Nu cauta sa-ti baneze Google site-ul

Daca continutul tau nu se incadreaza in criteriile Google, sansele ca site-ul sa fie banat sunt destul de ridicate. De exemplu, daca nu scrii corect in limba romana sau in oricare limba te adresezi, daca folosesti prea multe cuvinte cheie, daca folosesti continut duplicat etc. Prin urmare, vei scadea in clasamentul google, implicit vizitele vor scadea.

Asadar, atunci cand scrii continut, indiferent ca este vorba de un blog, o descriere a produselor magazinului tau online, o pagina de prezentare, incearca sa creezi, in primul rand,continut original, relevant si captivant. Folosindu-te de aceste idei, vei reusi sa creezi o optimizare SEO eficienta. Dupa ce ai publicat continutul, promoveaza-l prin cate mai multe canale disponibile, mai ales social media.

Lasa un mesaj