Când primesc factura de prelungire a serviciilor?

Pentru serviciile active, sistemul nostru de facturare emite automat, cu 14 zile înainte de data de expirare a serviciului, o factură proforma de prelungire.

Excepție fac prelungirile de domenii, pentru care facturile se emit cu 30 de zile înainte de data de expirare.

Dacă facturile proforme nu sunt achitate în maxim 15 zile de la data scadentă, serviciile facturate vor fi automat suspendate.

În cazul în care apare o situație pentru care nu poți achita în timp util factura, te rugăm să contactezi departamentul comercial pentru a seta nesuspendarea automată a contului, până la data la care se va face plata.

În cazul domeniilor, daca nu sunt achitate până la data scandentă, acestea vor fi automat dezactivate. În funcție de tipul de domeniu, există o perioada de grație de până la 29 de zile, în care pot fi reactivate.

Pentru unele domenii este necesar să se achite o taxă supliementara de reactivare, în cazul în care nu sunt prelungite în perioada de valabilitate.

>
Bożena Irișec
Pasionată de e-commerce și tehnologii noi. Iubitoarea literaturii clasice și a istoriei aristocrației.