Eroare 403 Jetpack – cum se poate rezolva?

Să zicem că vrei să navighezi pe website-ul tău să îți accesezi wp-admin, însă îți apare următorul mesaj: „Eroare 403 – Interzis” (Error 403 Forbidden). Cu siguranță, te vei întreba ce înseamnă acest lucru și cum poți remedia problema cât mai curând posibil?

Ei bine, avem răspunsurile portrivite pentru tine! În acest articol, ne-am propus să îți arătăm cum poți rezolva eroarea 403 din plugin-ul Jetpack, simplu și rapid.

Eroare 403 – dar ce este?

Eroarea 403 constituie o provocare pentru administratorii de site-uri web care doresc să mențină un mediu online sigur și primitor. Acest cod de stare HTTP indică refuzul unui server de a acorda acces la o anumită resursă.

Cu toate acestea, în mijlocul unei astfel de probleme, Jetpack apare ca un aliat ferm. Acest plugin oferă o varietate de instrumente pentru optimizarea site-urilor web WordPress și soluții adaptate pentru remedierea erorilor – cum ar fi Eroare 403 Jetpack.

Eroare 403 Jetpack – iată cum se poate rezolva:

Această eroare din plugin-ul JetPack apare, în general, atunci când pe serverul unde se găzduieste site-ul, există o restricție de securitate asupra fișierului xmlrpc.php.

Pentru a rezolva rapid această eroare, este necesar să editezi fișierul .htaccess aferent domeniului pe care se dorește instalarea plugin-ului.

  • Deschide cu un editor fișierul .htaccess și adaugă următoarele linii:

<Files „xmlrpc.php”>

Order Allow,Deny

allow from all

</Files>

În cazul în care se folosește editorul File Manager din cPanel, dacă nu este vizibil acest fișier, trebuie să apeși butonul Settings și să bifezi opțiunea Show Hidden Files.

După editarea fișierului și salvarea modificării, verifică dacă se instalează corect plugin-ul Jetpack. În cazul în care eroarea încă persistă, te rugăm să contactezi prin ticket departamentul tehnic, pentru a analiza sursa problemei.

Andreea Cioata
>
Andreea Cioata