Suportul tehnic – asistentul afacerii tale online


Suportul tehnic este foarte important in orice fel de activitate in care sunt implicate mai multe persoane. In domeniul hostingului el este, uneori, vital. Acesta este motivul pentru care noi ii acordam atat de multa importanta.

Suportul tehnic este esential pentru orice tip de site. In momentul in care ai intrebari despre hosting si nu ai cui i le adresa, cu siguranta e un moment oportun pentru a apela la specialisti. O companie de hosting ce tine la calitatea serviciilor, va avea intotdeauna o echipa de specialisti dispusa sa raspunda la orice solicitari.

Cu toate acestea, ce trebuie sa stim inainte de a apela la suportul tehnic?

Exista situatii in care site-ul nu functioneaza corespunzator si acestea pot fi cauzate din diverse motive. In momentul in care apelati la suportul tehnic, trebuie sa le oferiti cateva detalii legat de aspectul problemei, pentru a o putea solutiona.

Iata cateva dintre cele mai adresate intrebari la care ar fi bine sa stiti sa raspuneti, pentru a usura si diminua timpul de executie pentru remedierea problemei.

Ce software si ce versiune folositi?

Majoritatea site-urilor sunt construite pe platforme precum WordPress,Drupal sau Joomla, in timp ce magazinele online folosesc, de obicei, ZenCart, OpenCart,PrestaShop, s.a. Versiunea acestora este destul de importanta, deoarece apar probleme specifice acesteia in vederea actualizarii ei.

Care este natura exacta a problemei?

Afirmatia general valabila este “Site-ul meu nu functioneaza corect”. Pentru a putea restrange problema, trebuie detaliat cat mai mult posibil. Cateva exemple de acest gen pot fi erorile de timeout, erorile de conectare la baza de date, cat de greu se incarca site-ul intr-un interval de timp.

Ce pasi urmez?

Pentru un technician it cel mai important pas spre solutionare este duplicarea problemei. De aceea este foarte important sa ii spuneti acestuia pasii exact ce ii urmati spre generarea problemei. Unele erori pot fi foarte simple si rapid de solutionat, altele necesita atentie si verificare.

S-au facut modificari inainte de aparitia problemei?

Unele modificarei pot fi facute, aparent, fara relevanta, dar au totusi un oarecare impact asupra site-ului tau. Daca va puteti aminti orice modificare facuta anterior, este un pas important spre o solutionare rapida.

Un suport tehnic calitativ este una dintre reusitele si perfomantele Mxhost. Diferenta dintre un web hosting normal si unul excelent este ca problemele de gazduire apar mult mai rar, datorita tehnologiei superioare – si cand apar, gasesti mereu pe cineva capabil sa le rezolve rapid, la doar un apel distanta.

Va punem la dispozitie numeroase tipuri de abordare a suportului tehnic.

Cel mai accesibil si prioritar dintre ele este sistemul de tickete on-line. Pentru orice problema, nedumerire sau intrebare va invitam sa ne trimiteti un ticket si noi, in cel mai scurt timp posibil va vom raspunde.

O alta metoda de asistenta este cea a paginii cu intrebari frecvente. Aici gasiti o lista cu cele mai dese intrebari pe care le primim precum si cu un raspuns concret si complet. Aceasta lista este permanent imbunatatita pe masura ce primim noi intrebari legate de activitatea noastra care consideram ca sunt de interes general.

Cea de-a treia metoda este apelul telefonic la numarul  (+40) 363 401 310, alegand departamentul tehnic.

O a patra metoda de solutionare este live chat-ul direct de pe site, cu disponibilitate in intervalul orar 9-24, de luni pana vineri.

Mai mult decat atat, suportul tehnic raspunde si celor interesati de achizitia oricarui serviciu.

Nu stii care solutie de gazduire web e cea mai potrivita pentru tine ? Solicita web hosting personalizat! Specialistii nostri vor putea analiza cerintele si va vor prezenta o oferta special personalizata, indiferent de nivelul de resurse de care website-ul dvs. are nevoie.

 


  • Viorel Oprescu says:

    La incercarea de accesare [email protected] pentru citirea corespondentei, mi-a fost interzis accesul de o fereastra care spunea ca
    addresa nu este securizata si sunt expus unor atacuri si.. etc. Am nevoie urgenta de accesare pentru corespondenta de afaceri . tel. 0744866757

  • Viorel Oprescu says:

    Problema s-a rezolvat cineva a modificat url-ul

Lasa un mesaj