Tendinte SEO de urmat în 2021


Ne pregătim pentru un an al reușitelor, un nou an al strategiilor SEO. Optimizarea motoarelor de căutare (SEO) este una dintre cele mai eficiente modalități de atragere a clienților potențiali pe site-ul dvs. web. Conform statisticilor, se estimează căutări de 3,5 miliarde de zile pe Google în fiecare zi. Dar, în timp ce doar 0,78% dintre căutătorii Google fac clic pe rezultatele din a doua pagină, rezultatul nr. 1 din rezultatul căutării organice Google obține un CTR mediu de 31,7%.

Pentru a genera trafic organic, trebuie să vă plasați pe prima pagină a rezultatelor motoarelor de căutare. Pentru a reuși acest lucru, aveți nevoie de SEO și oricât de bine ar fi pusă la punct strategia, SEO evoluează constant. Trebuie să vă modificați strategia mereu în conformitate cu Google, pe măsură ce algoritmul său evoluează. În consecință, toată lumea ajunge pe Google când are nevoie de un răspuns la o întrebare, de aceea e important să ne reorientăm de la an la an.

Care sunt tendințele SEO de care să țineți cont în 2021 pentru a avea succes, o să le prezint în cele ce urmează:

1.În mai 2020, Google a anunțat trei noi valori, numite Core Web Vitals, care vor fi utilizate pentru măsurarea experienței utilizatorului: încărcare, interactivitate și stabilitate vizuală. Toate cele trei valori sunt în principiu legate de un singur lucru, și anume viteza paginii: cât de rapid se încarcă pagina, cât de curând devine interactivă și cât de stabilă este în timpul încărcării. Core Web Vitals se va număra printre factorii clasamentului Google începând cu mai 2021, ceea ce înseamnă că va trebui să le acordați o atenție deosebită pentru a apărea pe prima pagină.

2.Google dorește în continuare conținut original

Întrucât conținutul excelent joacă un rol crucial în SEO și clasare, conținutul autentic este important pentru companii, nu doar branding-ul. Pur și simplu, acesta este un conținut unic care nu a fost deja publicat în altă parte. Conținutul dvs. trebuie să fie autentic, unic și să aducă un plus de valoare, dacă nu se întâmplă acest lucru de ce credeți că utilizatorii vor da click pe conținutul dvs.? Cu siguranță, nici google nu are motive să claseze conținutul dvs. înaintea conținutului original publicat. Trebuie să depuneți efort pentru a apărea cu conținut original mereu, însă va merita. Conținutul de înaltă calitate a devenit un factor decisiv pentru popularitatea rangului site-ului dvs. web cu mult timp în urmă și este încă pe primul loc, fiind o tendință SEO care va dura pentru totdeauna.

3.Google preferă calitatea conținutului atunci când vine vorba de clasamente. Dar funcționează doar „calitatea”? E nevoie și de expertiză, autoritate și încredere (principiul EAT). Acești factori ajută la determinarea dacă o pagină web are conținut de calitate și util.

SEO se mută către branding și autoritate. Cu cât marca dvs. este mai populară și autentică, cu atât vă veți clasa pe Google mai frecvent. Și veți observa acest lucru cu timpul. Acordați-i prioritate maximă reputației mărcii, în strategia dvs. de SEO 2021. Creșteți gradul de conștientizare a mărcii pentru a crește interogările de căutare a mărcii. Interogările de marcă sunt un factor de clasare ascuns care vă va ajuta să vă clasați mai sus și să vă stabiliți ca un brand de încredere pe Google. Produceți documente cu o abordare profesională în ceea ce privește industria, piața, comerțul sau nișa dvs. Obțineți linkuri de pe domenii de înaltă autoritate. Obține recenzii. Încercați să demonstrați că știți despre ce scrieți. Datele nedovedite pot fi o catastrofă pentru clasamentul unui site web.

4.Căutarea vocală – Datorită inovațiilor precum Google Assistant, Apple’s Siri, and Amazon’s Alexa, tehnologia de căutare vocală a parcurs un drum lung. Pe măsură ce tehnologia s-a îmbunătățit, a devenit și mai populară. Pentru a optimiza căutarea vocală, luați în considerare cuvintele cheie. Identificați expresii mai lungi pe care oamenii le folosesc în conversațiile de zi cu zi. Căutările vocale tind să funcționeze mai bine cu o formulare mai lungă și mai naturală. Când oamenii tastează, tind să abrevieze. De exemplu, o persoană ar putea căuta prin voce „Care sunt noile tendințe SEO în 2021?”, dar introduce cuvintele „tendințe SEO 2021”.

5.O strategie SEO eficientă va trebui să includă videoclipuri. Videoclipul online pare a fi calea de urmat. YouTube are mai mult de 1 miliard de utilizatori. Dacă nu creați conținut video, este momentul să începeți. Totuși, cum puteți optimiza conținutul video? Asigurați-vă că vă optimizați numele și descrierea canalului video. Descrierea nu trebuie doar să fie plină de cuvinte cheie, ci să ofere o imagine de ansamblu ușor de utilizat despre canalul dvs. Dincolo de aceasta, cuvintele cheie sunt cruciale. Videoclipurile din zilele noastre sunt probabil cele mai populare suporturi consumate astăzi de utilizatorii online. Videoclipurile sunt peste tot. Oamenii le vor peste tot. Deoarece sunt interesante, distractive, multidirecționale și disponibile de pe orice dispozitiv. De aceea, acest tip de conținut te poate ajuta să devii viral.

Orice ați face, nu uitați să vă mulțumiți utilizatorii. Odată ce ați câștigat primul clic și oamenii v-au găsit, doriți să obțineți și ultimul clic (conversia). Au găsit ce au căutat. Satisfacția utilizatorului este primul semn că acțiunile dvs. au rezultate și v-ați clasat pe primele locuri în căutări. Cu toate acestea scopul vostru este să satisfaceți utilizatorul, să le oferiți în continuare ceea ce caută. Aceasta este magia SEO. Ei caută ceva și le livrați fix la momentul potrivit.

Valorile sunt în continuă schimbare și este esențial să rămâneți pe primul loc în clasament. Optimizarea cuvintelor cheie și a descrierilor meta rămâne tot un criteriu esențial, însă tendințele se schimbă mereu. Google își actualizează periodic algoritmul de căutare, motiv pentru care ar trebui să aflați întotdeauna despre cele mai recente modificări și despre cum să vă mențineți site-ul în primele rezultate.

Găzduirea web afectează SEO?

Da, găzduirea web poate afecta SEO-ul site-ului dvs. web. Deși conținutul de calitate, bine optimizat, este cel mai important factor din punct de vedere al optimizării, alegerea unei gazde nepotrivite poate avea un impact negativ asupra SEO-ului dvs., mai ales dacă site-ul dvs. se încarcă încet sau devine offline des. Pentru a găsi un furnizor rapid și de încredere, consultați lista noastră cu cele mai bune servicii de găzduire web .


Lasa un mesaj