Trenduri Social Media pentru 2019

Strategia de marketing pentru anul in curs se adapteaza pe tot parcusul anului, in functie de idei si oportunitati. Este important sa tii cont de trendurile practicate si sa le aplici, mai ales in mediul Social Media. Acest lucru va aduce doar beneficii si va creste traficul pe site.

Asadar, asigura-te ca implici utilizatorii cu fiecare postare pe platformele de socializare si ca obtii rezultatele dorite.

Continut in timp real – multi utilizatori folosesc Instagram si Instagram Stories, deoarece acest tip de continut este distractiv, relativ usor de creat si mesajul este distribuit rapid. Este, cu siguranta, unul din trendurile social media 2019. Mai mult, se estimeaza ca acest tip de continut va castiga tot mai mult teren in perioada urmatoare.

Se poate utiliza Instagram Stories pentru a afisa produse, pentru a prezenta ce se intampla la un eveniment la care luati parte in domeniul afacerii, pentru a incepe o promotie si mai ales pentru a oferi utilizatorilor o perspectiva vizuala asupra afacerii.

Practic, autenticitatea si transparenta sunt la moda pe social media, deoarece utilizatorii vor sa vada faptul ca marcile sunt autentice si reale. Iar prin aceasta metoda, se pot capta noi potentiali clienti interesati de produsele sau servicile tale.

Continut generat de utilizator – adaugarea de continut pe pagina sociala de fani, utilizatori sau clienti, este o modalitate excelenta de a capta atentia si de a castiga increderea noilor clienti. Asadar, este important sa monitorizezi cine si unde va eticheteaza pagina si vorbeste despre afacerea ta in mediul online. De exemplu, daca ai o afacere cu un restaurant, cineva ar putea face o fotografie cu mancarea servita, pe care o publica pe Facebook si va eticheteaza pagina. Multumeste-i acelui utilizator deoarece tocmai te-a promovat prin recomandare.

Aceste tipuri de postari sunt mai credibile decat postarile afisate chiar de brandul in sine. Acest lucru inseamna ca utilizatorii doresc sa vada si altii produsele sau serviciile tale, deoarece sunt multumiti.

Anunturi pe paginile sociale – uneori, s-ar putea sa simti ca traficul de pe retelele de socializare nu este cel pe care il asteptai. Adevarul este ca trebuie sa investesti timp si bani in strategia de promovare pe social media.

Astfel, se pot crea postari cu continut platit, usor de gestionat, targhetat e publicul tinta. Este cea mai buna modalitate de a ajunge la publicul tinta, la oameni care probabil sunt interesati de afacerea si produsele tale.

Totusi, avand in vedere ca este atat de mult continut distribuit pe Facebook, de exemplu, asigura-te ca vei avea o postare relevanta, cu continut captivant, eficient, de maxim interes pentru cititori, astfel incat sa fie tentati sa dea click pentru mai multe informatii.

In sfarsit, utilizarea platformelor social Media vizeaza continutul care atrage cei mai multi vizitatori. Actionand conform trendurile si tinand pasii si tot ce se practica, vei ramane in top si vei creste traficul contant.



Lasa un mesaj