Website profesional sau e suficientă pagina de Facebook pentru afacerea ta?

Website-ul este, cu certitudine, instrumentul principal pentru toate canalele de marketing, insă și paginile social media joacă un rol esențial în captarea traficului. Atâta timp cât un website nu poate capta tot traficul și audiența, este important să exiști în toate zonele unde potențialii clienți petrec timp, precum Facebook, Twitter, Instagram etc.

Pe de altă parte, pe paginile de socializare oamenii nu au acces la toate informațiile și detaliile unei companii, ci sunt direcționati spre pagina web. Din acest motiv este foarte important ca aceste doua instrumente de marketing să colaboreze împreună pentru un rezultat optim.

Iată cum poți opține rezultatele dorite combinând website-ul cu pagina de Facebook.

1. Promovează-ți website-ul pe pagina de Facebook

Crearea unei pagini de Facebook sau pe orice altă rețea de socializare este simplă. Mulți propritari uită însă să afișeze link-ul ce duce spre website. Prin accesarea link-ului direct de pe pagina de socializare, crește traficul pe site

2. Integrează butoane cu paginile de socializare pe website

Butoanele sau icon-urile colorate de pe website-uri sunt, de obicei, plugin-uri ce duc spre paginile de socializare. Prin intermediul acestora poți ajunge direct pe pagina sau poți împărtăși conținutul si pe pagina ta. Acestea oferă acces la o varietate de rețele sociale.

Pictogramele trebuie să fie diferite una față de cealaltă și să reliefeze pagina de socializare spre care duce, astfel încât utilizatorii să poată determina cu ușurință profilul companiei.

3. Afișează feed-uri de Facebook pe website

Un Facebook feed afișează cele mai recente postări pe pagina socială, în timp real. În schimb, pe un perete Twitter, se poate vizualiza orice activitate a profilului, ce poate include tweet-uri, retweets sau orice alte mențiuni. Cu ajutorul acestora utilizatorii pot fi la curent cu ultimele noutăți.

Prin urmare, pentru un business, este recomandat website-ul ca prezentare oficială, generală si credibilă și, suplimentar, pagini pe conturile de socializare. Însă, aceste canale de captare a traficului trebuie să funcționeze împreună, nu este suficient doar un website sau doar o pagină de Facebook. Nu în ultimul rând, este de menționat faptul că, printr-un website nu captezi doar traficul direct, ci și cel de pe motoarele de căutare precum google.

MxHost oferă toate instrumentele necesare creării și administrării unui website – de la înregistrare domenii, servicii de găzduire, certificate SSL pentru a spori securitatea, până la posibilitatea de instalare a unui CMS din Softaculous, precum WordPress.

Lasa un mesaj