Centrul de suport tehnic

0363.401.310

[email protected]

Întâmpini probleme cu email-ul?

Echipă noastră tehnică te va ajuta în cel mai rapid și eficient mod cu putință. Contactează-ne prin email, chat sau telefon.

Află detalii

Întâmpini probleme cu un cont de găzduire sau domeniu?

Printr-una din metodele de contact disponibile, vei găsi mereu un reprezentant tehnic, gata să îți ofere tot ajutorul de care ai nevoie.

Află detalii

Întâmpini probleme cu serverul tău VPS sau dedicat?

Deoarece problemele tale sunt prioritare, indiferent de oră sau zi, vei primi ajutorul și sprijinul pentru orice disfuncționalitate.

Află detalii

Răspunsul la cele mai frecvente întrebări

Plată și facturare

În cât timp se activează serviciile de găzduire, de la efectuarea plății ?

Serviciile de găzduire se activează imediat de la încasarea plății. În funcție de metoda de plată aleasă, încasarea plății poate dura până la cateva ore.

În cât timp devine activ un cont suspendat pentru neplată ?

La cerere, un cont suspendat pentru neplată poate fi activat pe baza dovezii de plată a facturii proforme, trimisă la departamentul comercial.

Nu am primit proforma de prelungire, deși a expirat perioada platită

Sistemul emite factura proformă automat pe adresa de email, înainte de expirarea perioadei platite. În cazul în care nu ai primit proforma, te rog să ne contactezi la departamentul comercial, întrucat este posibil ca adresa de email aferentă contului de găzduire să nu mai fie validă.

Cum se calculează perioada platită și când primesc proforma pentru prelungirea serviciilor ?

Din momentul achiziționării unui serviciu, în funcție de ciclul de facturare ales, va expira in aceeasi zi a lunii. De exemplu, daca plătești pentru un pachet de găzduire în 5 ianuarie, pentru 6 luni, acesta va expira în 5 iulie.
Factura proformă pentru prelungirea serviciilor se emite automat, cu 15 zile înainte de data expirării pentru găzduire și cu 30 de zile înainte în cazul prelungirii domeniilor.

Pot modifica perioada de facturare ?

Dacă dorești modificarea perioadei de facturare, indiferent dacă este vorba de o perioadă mai mare sau una mai mică, te rugăm contactează departamentul comercial. Specifică numărul proformei emise și perioada de facturare dorită, iar noi vom modifica manual și retrimite factura, cu perioada de plată menționată. Pentru serviciul de găzduire, se poate plăti minim o lună, în funcție de pachetul ales, până la maxim 3 ani, plata în avans.

Am un cod promoțional - cum îl folosesc ?

Dacă ai un cod promoțional valid, pe baza căruia obții o reducere la achiziționarea unor servicii, îl vei introduce într-un câmp dedicat acestuia, la efectuarea comenzii serviciului. Odată introdus corect, codul va aplica automat reducerea aferentă. Reține însă că un cod promoțional se aplică o singură dată pentru un cont client.

Primesc factură fiscală pentru serviciile plătite?

Bineînțeles, emitem factura fiscală după maxim 10 zile de la încasarea plății. Pentru toate serviciile oferite, indiferent care ar fi acestea, se emite factură fiscală. Dacă dorești ca factura să fie trimisă la o altă adresă de email decât cea aferentă contului de client, te rugăm accesează contul de client și completează noua adresă pentru corespondență.

Se poate face Upgrade/ Downgrade la pachetele de găzduire?

Bineînțeles! Schimbarea serviciului este gratuită, vei achita sau vom restitui în contul de client doar diferența de plată dintre pachetul actual și cel pentru care optezi.

Pot transfera creditul într-un alt cont de client sau retrage numerar?

Creditul dintr-un cont de client nu poate fi transferat spre un alt cont. În schimb, se poate cere retragerea sumei numerar. Solicitarea poate fi făcută pentru minim 100 de lei.

Se oferă restituirea banilor ?

Restituirea banilor se efectuează conform termenilor și condițiilor de utilizare a serviciilor. Contactează departamentul comercial pentru a stabili împreună procedurile.

Cum procedez pentru închiderea contului ?

Închiderea contului sau a unui serviciu se face doar prin notificare scrisă. Așadar, trimite un email la departamentul comercial pentru a stabili procedura de închidere și a lămuri situația facturilor. Odată soluționate aceste probleme, contul va fi închis.

Domenii

Cât durează înregistrarea unui domeniu?

Înregistrarea se face în cel mai scurt timp posibil (de obicei în câteva minute de la confirmarea plății). Folosirea practică a domeniului poate începe după propagare, care durează, în general, 6-8 ore. Domeniile se dau spre înregistrare doar după încasarea plății, indiferent de metoda de plată aleasă, nu se iau în considerare confirmările de plată.

Am primit un domeniu gratuit, la prelungirea lui, trebuie să plătesc?

În funcție de pachetul de găzduire ales, domeniul poate fi al clientului pe toată perioada în care beneficiază de servicii de găzduire sau, după caz, din anul 2 al domeniului, clientul trebuie să achite prețul de prelungire al acestuia. Prețurile se află afișate pe site, la pagina prețuri domenii.

Pe ce nume se înregistrează domeniile ?

Domeniile cu extensii internaționale de tipul .com, .eu, .org, .info etc se înregistrează direct cu datele clientului.
Domeniile .ro anuale se înregistrează cu datele companiei Net Design SRL, însă domeniul aparține în totalitate clientului în speță.
Domeniile .ro pe perioadă nedeterminată se înregistrează exclusiv pe numele clientului. În sistemul Mxhost, domeniile .ro pe perioadă nedeterminată se pot achiziționa selecând opțiunea de 10 ani.

Cum știu când îmi expiră domeniul ?

Înainte cu 30 de zile de expirarea domeniului, vei primi pe adresa de email aferentă contului de client, factura proformă pentru prelungire. În acest interval de timp, ești notificat, atât pe adresa de email aferentă contului de client, cât și telefonic. În cazul în care nu vei achita factura pentru prelungire, domeniul va expira și va redeveni liber pentru înregistrare.

A expirat domeniul .ro - cum îl pot recupera ?

Domeniile .ro anuale, după data expirării, intră în procesul de ștergere. Acest proces dureză aproximativ 30 de zile, timp în care clientul poate achita doar factura proformă emisă pe email pentru prelungirea acestuia, fără alte taxe suplimentare. În această perioadă, domeniul nu va fi funcțional. Dacă nici în acest interval domeniul nu va fi achitat, acesta va deveni liber, cu posibilitatea de a fi achiziționat de o altă persoană.

A expirat domeniul .eu - cum îl pot recupera ?

Domeniile .eu, după data expirării, intră în procesul de carantină. Acest proces dureză 40 de zile, timp în care clientul poate achita doar factura proformă emisă pe email pentru prelungirea acestuia, fără alte taxe suplimentare. În această perioadă, domeniul nu va fi funcțional. Dacă nici în acest interval domeniul nu va fi achitat, acesta va deveni liber, cu posibilitatea de a fi achiziționat de o altă persoană.

A expirat domeniul .com - cum îl pot recupera ?

Domeniile .com, după data expirării, intră în procesul de carantină. Acest proces dureză aproximativ 30 de zile, timp în care clientul poate achita factura proformă emisă pe email pentru prelungirea acestuia plus taxa de carantină. În această perioadă, domeniul nu va fi funcțional. Dacă nici în acest interval domeniul nu va fi achitat, acesta va deveni liber, cu posibilitatea de a fi achiziționat de o altă persoană.

A expirat domeniul .net, .info, .biz, .org etc - cum îl pot recupera ?

Domeniile .net, .info, .biz, .org etc după data expirării, intră în procesul de carantină. Acest proces poate dura între 30 și 90 de zile, timp în care clientul poate achita factura proformă emisă pe email pentru prelungirea acestuia plus taxa de carantină, care poate fi diferită de la un domeniu la altul. În această perioadă, domeniul nu va fi funcțional. Dacă nici în acest interval domeniul nu va fi achitat, acesta va deveni liber, cu posibilitatea de a fi achiziționat de o altă persoană.

Cum pot transfera un domeniu .ro unei alte persoane ?

Domeniile .ro anuale nu se pot transfera, întrucât sunt înregistrate cu numele companiei registrarului (Net Design SRL). Dacă se dorește gestionarea domeniului de către o altă persoană, se va face o solicitare de pe adresa de email principală a contului spre departamentul comercial și domeniul va fi mutat dintr-un cont de client în altul, plus modificarea datelor de facturare. În situația domeniilor .ro pe perioadă nedeterminată, se pot transfera de pe un titular pe altul, astfel: se va face o solicitare scrisă cu noile date pe care domeniul va fi transferat. Suma pentru transfer este egală cu suma înregistrării unui domeniu .ro pe perioadă nedeterminată. Odată plata încasată, solicitarea va fi trimisă mai departe la Rotld și ăn câteva zile datele vor fi modificate.

Cum pot transfera un domeniu .eu/.com/.org/.net etc unei alte persoane ?

Domeniile .eu/.com/.org/.net se pot transfera fără costuri suplimentare, de pe un titular pe altul. Pentru acest proces, este nevoie de o solicitare scrisă către departamentul comercial, de preferință pe un ticket de suport, facută de actualul proprietar, de pe adresa de email cu care s-a înregistrat domeniul. Există însă alte extensii internaționale care necesită achitarea unei taxe suplimentare pentru transferul de la un titular la altul, precum .it sau .fr.

Cum schimb nameserverele la domeniul .ro?

Pentru schimbarea nameserverelor la domeniile .ro, există două variante.
Prima variantă - Din contul de client
1. Accesează contul de client Mxhost, meniul Domenii web
2. Selectează domeniul dorit din lista pe care o deții
3. La secțiunea Nameservere, introdu nameserverele dorite
4. Salvează modificările dorite.
După modificare, propragarea nameserverelor poate dura până la 8 ore. În cazuri rare, propagarea poate dura chiar și până la 48 de ore.
A doua variantă - direct de la Rotld, accesând site-ul www.rotld.ro, urmând instrucțiunile de aici: http://www.mxhost.ro/schimbare-nameservere-rotld/

Cum schimb nameserverele la domeniile .eu/.com/.net/.org… ?

Pentru modificarea nameserverelor unui domeniu, urmează pașii:
1. Accesează contul de client Mxhost, meniul Domenii web
2. Selectează domeniul dorit din lista pe care o deții
3. La secțiunea Nameservere, introdu nameserverele dorite
4. Salvează modificările dorite.
După modificare, propragarea nameserverelor poate dura până la 8 ore. În cazuri rare, propagarea poate dura chiar și până la 48 de ore.

Dețin două domenii. Pot fi găzduite într-un singur pachet de hosting ?

Da, majoritatea planurile noastre de hosting permit găzduirea multiplă a domeniilor. Pentru acest lucru, te rugăm să verifici detaliile pachetului de găzduire.

Găzduire

Ce include suportul tehnic gratuit ?

Suportul tehnic gratuit acoperă:
- schimbări dns
- setarea de adrese de email, webmail sau pop
- setarea bazelor baze de date
- alte setări legate strict de funcționarea site-ului

Suportul tehnic gratuit nu acoperă:
- instalarea de scripturi PHP
- realizarea de scripturi : newslettere, formulare de comandă, formular de contact
- debuging sau modificări pentru scripturile PHP
- realizare site, pagini din site, logo-uri, bannere

În cât timp se activează un cont de găzduire ?

Conturile de găzduire sunt activate in cel mai scurt timp posibil, de ordinul minutelor de la confirmarea efectuării plății. Însă, folosirea integrală a conturilor se poate face dupa propagarea domeniului.

Ce înseamnă spațiul de stocare ?

Spațiul de stocare reprezintă suma totală a dimensiunilor fișierelor site-ului - conturi de email, pagini web, loguri, imagini etc.

Ce înseamnă traficul lunar alocat ?

Traficul lunar înseamnă cantitatea de date transferată. Se transferă date de fiecare dată când cineva accesează site-ul web, de fiecare dată când faci modificări pe site (adăugare, ștergere, sau modificare de produse/servicii), de fiecare dată când primești sau trimiți un email.

Se activează conturile de shell access pe găzduirea shared ?

Din motive de securitate, nu se activează pentru nici un client accesul shell pe serverele shared.

Ce website-uri nu pot găzdui pe serverele Mxhost ?

Mxhost nu acceptă site-uri de banner exchange, surf-bar, torrent-hosting, topuri site-uri, precum și site-uri care consumă resurse excesiv. În cazul în care stii că site-ul tău are un consum ridicat de resurse, te rugăm sa ne contactezii ințial, pentru a găsi împreună o soluție optimă de ambele părți.

Cine administrează serverele VPS ?

Administrarea serverelor VPS și VDS este facută de client. În acest caz, suportul tehnic gratuit se limitează la instalarea default cu serverul apache, mysql, mail, iar la cerere, se poate instala și un panou de control din cele disponibile - Webuzzo sau cPanel. De asemenea, tot gratuit, se oferă, la cerere, reinstalarea sistemului sau reboot-ul serverului VPS.
În cazul în care nu deții cunoștințele necesare administrării serverului VPS, poți opta pentru unul din pachetele de management standard sau business oferite.

Ce virtualizare se folosește pentru VPS ?

Folosim virtualizare OpenVZ și KVM pentru VPS-uri.

Ce este interzis de uploadat pe server ?

Nu permite sub nici o formă următoarele tipuri de fișiere să fie uploadate pe serverele noastre: programe piratate, programe sau arhive de hackeri, programe fără licență, mp3 fără licență, fișiere video fără licență, material pornografic.

Ce scripturi nu pot utiliza ?

Pe serverele Mxhost nu sunt permite website-uri ce folosesc programe de flood, mailbomber, scripturi de tipul IRC, boot IRC, eggdrop, scripturi ce sunt setate să ruleze permanent, precum și alte scripturi care încarcă excesiv serverul și poate dăuna bunei funcționări a serviciilor noastre. Site-urile ce folosesc astfel de programe vor fi suspendate imediat, fără o notificare în prealabil.
În cazul în care dorești să instalezi un script ce ar putea avea legatură cu cele de mai sus, te rugăm să ne contactezi inițial, pentru o verificare a scriptului.

Ce se întâmplă dacă fac spam ?

Fiecare client este răspunzător în mod direct de contul de găzduire. Prin urmare, Mxhost nu tolerează activitățile de tip spam, astfel că orice site care este detectat că face trimiteri de tip spam, va fi suspendat dacă nu se iau imediat măsurile necesare.

Oferiți găzduire pe serverele Windows ?

Da, oferim găzduire și pe servere Windows. Pentru obținerea unei oferte, contactează departamentul tehnic, unde să menționezi resursele de care ai nevoie.

cPanel

Cum recuperez parola de cPanel?

Dacă nu îți mai amintești parola sau ai pierdut parola de la Cpanel, o poți recupera parola cu ajutorul adresei de email de contact.
1. Accesează linkul Cpanel al site-ului, exemplu: http://domeniul-meu.ro/cpanel .
2. În partea de jos a informațiilor de logare va aparea căsuța de resetare a parolei; introdu userul contului.
3. Pe adresa de email de contact vei primi automat instructiuni privind recuperarea parolei.
4. Verifică atât folderele Spam și Bulk, în cazul în care nu primești în inbox imediat mesajul de la server.
NU folosi serviciul telefonic pentru resetarea parolei pentru că nu putem reseta parola în urma unei cereri telefonice, din motive de securitate.
** Userul de la cPanel îl poți găsi în panoul contului de client, în cadrul detaliilor serviciului de găzduire.

De ce nu mă pot loga la Cpanel și Webmail?

În cazul în care nu poți accesa link-urile de Cpanel și Webmail, este posibil ca unul sau toate porturile 2082, 2083, 2095, 2096 de la aceste două servicii să fie blocate în rețeaua de internet sau în firewall-ul local. De asemenea, este posibil ca IP-ul locatiei de unde te conectezi să fie blocat în Firewall-ul serverului, mai ales în cazul în care ai introdus de mai multe ori ( 5 ori ) date de conectare greșite.
Dacă pagina de logare se deschide și după ce introduci datele de logare se afișează mesajul “The login is invalid.”, atunci datele de conectare folosite nu sunt corecte. În acest caz, verifică, în primul rând, să fie testate sau copiate corect, altfel înseamnă că datele deținute nu mai sunt actuale și va fi necesară resetarea parolei aferente serviciului la care te conectezi.

Cum setez un Cron Job ?

MxHost permite utilizarea serviciului cron jobs pentru rularea unor scripturi, la intervale regulate de timp. Timpul minim care poate fi setat este de 15 minute, nu permite rularea de cronuri cu un timp mai mic de 15 minute. Scripturile care for folosi abuziv funcția cron job vor fi dezactivate. Pentru cron job-urile care necesită mai multe resurse din partea serverului, recomandăm setarea internalului 2 AM - 6 AM. Pentru a crea un Cron Job, urmează pașii următori:
1. Loghează-te în cPanel
2. Mergi la secțiunea “Advanced section”, click pe Cron Jobs
3. Sub “Cron Email“, asigură-te că adresa de email este validă. în caz contrar, introdu o adresă de email și click Update Email. Vei primi pe email o notificare după ce cron job-ul a fost finalizat.
4. Sub “Add New Cron Job“, folosește meniul “Common Settings“ pentru a alege din listă intervalele orare cele mai utilizate; setările de interval orar variază - din minut în minut, până la o dată pe an.
5. În câmpul ”Command”, introdu comanda dorită.
6. Click Add New Cron Job
După aceste proceduri, cron job-ul va executa comenzi după setările efectuate.

Cum șterg sau editez un Cron Job?

1. Loghează-te la cPanel
2. Mergi la secțiunea “Advanced section”, click pe Cron Jobs
3. Mergi în josul paginii, până la ultima secțiune, numită “Current Cron Jobs“
4. Găsește cron job-ul ce dorești să il editezi sau ștergi.
5. Sub ”Actions”, în apropierea cron job-ului,în funcție de preferințe, click pe Edit sau Delete.

Reseller

Cum pot deveni reseller hosting ?

Poți deveni reseller de găzduire prin comandarea unui pachet reseller de pe site-ul nostru. În funcție de câte resurse ai nevoie, orice pachet poate fi upgradat în timp, dacă resursele alocate devin insuficiente.
Un reseller primeste acces la WHM - panou de administrare -, de unde se pot crea pachete de găzduire, adauga conturi de găzduire, modifica parole la conturi, setări dns.

Primesc suport pentru a transfera contul de la un alt provider ?

Dacă ai un cont de reseller la un alt provider ce foloseșt WHM/cPanel și dorești să il transferi la noi, echipa tehnică Mxhost va încerca migrarea acestuia fără nici un cost suplimentar. Trebuie luat în vedere însă faptul că pot exista anumite probleme cu serverul sursă sau versiunea WHM/cPanel, ce nu țin de noi. Totuși vom încerca tot ce ne stă în putință pentru a soluționa orice potențială problemă.

Cum pot înregistra un domeniu direct pe numele clientului ?

Dacă dorești înregistrarea unui domeniu cu alte date decât cele din contul de client, te rugăm să ne trimiți printr-un email sau ticket de asistență, toate datele necesare pentru procesarea comenzii, la departamentul comercial.

Beneficiez de overselling ?

Da, overselling-ul este activ pentru toate conturile de reseller.

Backup Site

Cum pot face backup local la fișiere, din cPanel?

Se poate face backup local al întregului cont de hosting, direct din cPanel, urmând acești pași :
1. Loghează-te la cPanel, secțiunea Files/Fișiere -> click pe iconul Backups
2. Click pe butonul “Download a full website backup”
3. Salvează fișierul descărcat pe calculator
În acest moment deții o arhivă a tuturor fișierelor aferente contului de hosting. Recomandarea este să efectuezi acest lucru periodic.

Cum pot face backup la baza de date MySQL, din cPanel?

Se poate face backup bazei de date MySQL, direct din cPanel, urmând acești pași:
1. Loghează-te la cPanel, secțiunea Files/Fișiere -> click pe iconul Backup
2. Secțiunea “Databases” -> click pe numele bazei de date pentru care dorești backup
3. Salvează fișierul descărcat pe calculator
În acest moment deții o arhivă a bezei de date. Recomandarea este să efectuezi acest lucru periodic.

Cum pot restaura fișierele site-ului, prin cPanel?

Pentru a restaura fișierele site-ului, accesează link-ul următor pentru instrucțiuni: http://www.mxhost.ro/restaurare-fisiere-din-backupul-idera-prin-intermediul-cpanel/

Diverse

Care sunt nameserverele Mxhost?

Nameserverele Mxhost sunt:
ns1.mxserver.ro și ns2.mxserver.ro

Care este numărul de conturi email permise?

Numărul adreselor de email este specificat în pachetele de găzduire oferite. Acestea sunt calculate in așa fel încât conturile să funcționeze în parametrii normali.

Cum procedez dacă am o problemă cu site-ul?

În situația în care întâmpini o problemă cu site-ul sau adresa de email, deschide un ticket de suport din contul de client, sau trimite un email la departamentul tehnic de pe adresa aferentă contului de client. Nu uita să detaliezi problema, să oferi mesajul de eroare primit și numele site-ul.

Cum pot accesa fișierele site-ului ?

Fișierele site-ului le găsești în: home/username/public_html

Care este Uptime-ul garantat pe serverele Mxhost ?

Uptime-ul garantat pe serverele Mxhost este de 99.9%. În cazul în care această cotă nu este atinsă, vei fi creditat în contul de client cu suma aferentă termenilor și condițiilor în vigoare.

Oferiți un test de viteză din locația mea ?

Poți testa viteza de upload și download din locația ta de pe serverele Mxhost, accesând următorul link: http://mxserver.speedtest.net/

Cum pot reclama un abuz de pe serverele Mxhost ?

Pentru a reclama un abuz de pe serverele Mxhost, trimite-ne solicitarea printr-un email.

Live Help