Filtrare mesaje email nedorite .

O metoda de prevenire a mailurilor nedorite este blocarea unei adrese individuale. De indata ce v-ati autentificat in cPanel, faceti click pe "Mail" din meniu si alegeti functia "Email Filtering". De aici veti putea vedea filtrele si seta altele noi cu ajutorul linkului de jos care va ajuta la controlul intrarilor in contul de mail. Expeditor Subiect Antet mesaj Continut mesaj Se recomanda prudenta la utilizarea acestei facilitati pentru a va asigura ca nu blocati mailuri legitime sau chiar toate mailurile. De asemenea, va rugam sa nu utilizati caractere speciale in regulile de blocare deoarece este posibil ca acestea sa cauzeze daune casutei dvs de mail.

Ця відповідь Вам допомогла?

 Роздрукувати цю статтю

Також прочитайте

Nu pot trimite emailuri, care poate fi problema?

Verificati daca setarile contului sunt corecte: Incoming + Outgoing mail server:...

Cum folosesc Webmailul ?

Accesarea adreselor de e-mail prin programul de Webmail se face dupa urmatorul exemplu:...

Cum se configureaza Outlook Express?

Outlook Express este unul dintre cei mai populari clienti de email. CPanel ofera posibilitatea...

Oferiti posibilitatea crearii de auto-respondere?

Fiecare din planurile noastre includ posibilitatea crearii de auto-respondere. Un auto-responder...

Cum se seteaza adresa de email implicita?

Toate emailurile trimise catre o adresa de email inexistenta sunt redirectionate catre un cont...