Am o problema, cum va contactez?

Pentru probleme tehnice legate strict de suportul nostru oferit va rugam sa completati un ticket de suport din contul dvs. de client.

Sistemul prioritar de suport este oferit prin sistemul de tikete de suport , prin telefon pot fi rezolvate doar probleme care nu necesita verificari suplimentare pe servere.

Esta resposta foi útil?

 Imprimir este Artigo

Leia também

Ce include suportul tehnic?

Suportul tehnica gratuit acopera:  - schimbari dns  - setarea de adrese de...

Care este calea catre fisierele siteului meu?

Calea catre fisierele siteului este: /home/username/public_html

Am o problema cu siteul, cum o raportez ?

Daca aveti probleme cu siteul, aveti erori in scripturi sau nu functioneaza corect siteul puteti...

406 Not Acceptable - Primesc aceasta eroare pe site

Daca primiti eroarea 406 Not Acceptable in siteul dvs pe unele pagini este posibil ca scriptul sa...

Cum setez un cron job ?

MxHost va permite utilizarea serviciului cron jobs pentru rularea unor scripturi la intervale...