Am o problema, cum va contactez?

Pentru probleme tehnice legate strict de suportul nostru oferit va rugam sa completati un ticket de suport din contul dvs. de client.

Sistemul prioritar de suport este oferit prin sistemul de tikete de suport , prin telefon pot fi rezolvate doar probleme care nu necesita verificari suplimentare pe servere.

Bu cevap yeterince yardımcı oldu mu?

 Bu dökümanı yazdır

Ayrıca okuyun

Pachetul de gazduire gratuit

MxHost ofera incepand cu data de 1 decembrie 2008 un pachet de gazduire gratuit pentru clientii...

Ce include suportul tehnic?

Suportul tehnica gratuit acopera:  - schimbari dns  - setarea de adrese de...

Care este calea catre fisierele siteului meu?

Calea catre fisierele siteului este: /home/username/public_html

Care este calea catre PHP

Calea catre PHP este: /usr/bin/php

Ce este SSL ?

SSL (sau Secure Socket Layer) genereaza un link criptat intre un site si navigatorul unui client....